16 Ekim 2012 Salı

En iyisi nasıl bulunur?

Garanti bankası'nın Ekonomist dergisi ve Türkiye kadın Girişimciler Derneği işbirliğiyle,  "Türkiye'nin kadın girişimcisi yarışması"nın  6. sı tamamlandı. Daha ve daha önceki yarışma sonuçlarına bakarak kendi kendime soru sorduran bu yarışmaya 2 yıl önce ben de katılmıştım. ne yaptığımı ve ne yapacağımı hazır formatlarda yazmak gerçekten insana kendi yerini göstertiyor. Üzerinde az vakit harcadım ve az heyecanlandım diyemem; çünkü sanki ben birinci olmuşum kadar kaptırmışım kendimi:)
Sonuçlar geldi, birinci olmamışım, 2 ya da 3 de değil, hatta gelecek vaad eden de verilmemiş. Bir yanlışlık olmalı... Okuldan mezun olduğumdan bu zamana daldığım en acımasız işti benim yarattığım ve anlattığım; anlaşılmadı sanırım dedim içimden... Ama katılımımdan dolayı verdikleri teşekkür belgesini hala saklarım. Bu yarışmaya bir daha girmem. Ama çizdiğim yolu değiştirmeme yardımcı oldu mu, evet oldu! Bu yeterli bana şimdilik, babadan kalma bir fabrikanın başında olsaydım; atıklarından yakıt yapar, talaş tozlarını yüne döndürür hatta büyük kümeslere talaş tozu satarak kümes hijyeni konusunda 1. olabilirdim.
Ben sevdiğim işi yapıyorum hala, belki ödülleri olmayacak; ama benim kendime ve benimle çalışanlara verdiği ödüller çok tatmin edici.
Neyse gelelim bu yıl kim kazanmış? Epsa yalıtım Ambalaj Yapı kimyasallarının sahibi N.Ö.
başarılarınız daim olsun...

Hiç yorum yok: